Club Member? הטבות ממתינות לך. להרשמה/התחברות

Search
Close this search box.

איך יוצרים אופנה צנועה בסטייל?

תוכן עניינים

שמלת טול מכווצות פייזלי

אחת השאלות שאני נשאלת רבות ע"י לקוחות מרוצות היא, כיצד אני משלבת סטייל באופנה צנועה? מצד אחד שהשמלה או הבגד יהיו המילה האחרונה בסטייל, אופנתית ועדכנית, ומצד שני שתהיה עדינה וצנועה, מהו הסוד שלי מאחורי סגנון הבגדים הייחודי והצנוע מהקולקציה שמפתיעה כל פעם מחדש?
מניסיון רב שנים בתחום אהוב זה, מהידע הרב שצברתי ומנסיעות רבות שאני עורכת בתדירות גבוהה לתצוגות אופנה שונות בארץ ובחו"ל, למדתי רבות על תחום האופנה הצנועה, מה לבחור והיכן לבחור. היה לי חשוב להביא ללקוחות סטייל ואופנה ברמה הגבוהה ביותר מבלי להתפשר על צניעות! כמו כן למדתי איך לשלב את סגנונות הבגדים השונים בצורה מכבדת שתהיה צנועה ועדינה מבלי לגרוע כמלוא הנימה מיופי הבגד, כך שבשבילי הסטייל והצניעות לא רק שהולכות יחד אלא משלימות אחת את השניה.

שני דרכים עיקריות ליצירת אופנה צנועה

כדי ליצור אופנה צנועה ישנן בעיקר שתי דרכים:

דרך אחת שהייתה נפוצה בעיקר בשנים עברו, כאשר האופנה הצנועה הייתה עדיין בחיתוליה, חנויות לממכר אופנה צנועה היו כמעט בלתי מצויות, הייתה האישה הולכת, קונה בגד שהיה נראה לה, מרחיבה פה מוסיפה שם, טלאי כאן וטלאי שם, עוד חולצת בסיס כדי להשלים את החסר.. והרי לנו בגד בתכלית הצניעות.

דרך שניה,  נפוצה יותר בשנים האחרונות בה קמה האופנה הצנועה בגאון ותפארת, הסטייל בבגדים צנועים השתפר פלאים, מעצבות אופנה חרדיות נכנסו בנחישות ובאהבה לתחום מרתק זה. הן נוסעות ומשתתפות בירידים שונים ומגוונים ובתצוגות אופנה בארץ ובחו"ל, בוחרות בקפידה בגד מתאים בשלמותו לאישה החרדית והדתיה בלי שיצטרכו להוסיף או לקצר, האשה רק מגיעה, בודקת, מודדת וקונה בשמחה בגד מושלם.   

מה השתנה לטובת האופנה הצנועה?

שילוב של בדים מתאימים ונוחים 

בעבר כשהאשה הדתית רצתה לחפש בגדים צנועים לקיץ הייתה המלאכה קשה ומורכבת, גם משום שבגדי קיץ חושפניים וקצרים יותר, ולכן היה צורך לשים חולצות בסיס או שכבות נוספות לכיסוי ואז הבגד היה בד"כ חם ומכביד יותר, וגם משום שהבד ממנו היה עשוי הבגד היה לרוב דקיק וצמוד יותר ופחות מותאמת לאשה הדתית, וכך היתה האשה הדתיה לפעמים מתפשרת בקיץ על בגד מאוורר ונעים, ולובשת  בימים  חמים בגדים עבים ומחממים כבימים קרים, אך כל זה השתנה, כיום אפשר לעצב בגדי קיץ נוחים, קלילים ודקיקים, מבדים אטומים, צנועים ומותאמים לאשה הדתיה כך שאישה יכולה ליהנות בקיץ מבגד נוח ונעים, ולהרוויח בגד צנוע ומכובד, תחום זה דורש ידע ובקיאות לדעת לשלב את כל המעלות הקלילות והנוחות יחד עם הצניעות.  

נשים דתיות מעצבות אופנה

תחום עיצוב אופנה היה בעבר תחום שאינו מוכר לאשה הדתית והחרדית, נשים לא עסקו בכך, והנושא היה כמעט מחוץ לתחום החרדי או הדתי, גם מי שהיתה יודעת לעצב אופנה הרי שהמושגים והכלים היו מועטים מאוד, וגם ציבור המעצבות היה מועט מאוד ביחס לגודל הציבור הדתי והחרדי , כיום כשתחום עיצוב אופנה צנועה לציבור הדתי והחרדי מאוייש בנשים רבות מומחיות עולמיות בתחום ומבינות היטב בסטיילינג קל יותר למצוא אופנה צנועה בסטייל שמותאמת לציבור הדתי, אם ניקח לדוגמא את התחום חלוקים לנשים - רחלי ברית ראתה את הצורך בחלוקי נשים צנועים וסטייליסטים וכיום ניתן לרכוש ממותג רחלי ברית חלוקים לשבת וחלוקים ליום יום המתאימים לאישה הדתית, צנועים ומלאי סטייל, בקיצור - מושלמים!

נגישות וזמינות להכרת האופנה הצנועה   

המילה צניעות נדמה שהיא קשורה רק לאשה יהודיה ודתיה החפצה לשמור על צניעותה, ולכן היא חפצה להתלבש בבגדים עדינים יותר וחושפניים פחות, אך האמת שהאופנה הצנועה היא אופנה שמקובלת בהרבה ארצות בעולם נשים רבות חפצות דווקא במראה ייחודי מאופק אצילי ומכובד, כך שמעצבות אופנה רבות בחו"ל עוסקות בעיצוב אופנה צנועה בשיא הסטייל עם מיטב הבדים והגזרות, כיום בעידן הטכנולוגי שקל לעקוב ולבחון אחר האופנות המשתנות, קל וזמין יותר לעצב אופנה צנועה.

אצל רחלי ברית תמצאי מבחר ענק של אופנה עדכנית מרהיבה ביופיה, בלי להתפשר על יופי ובלי להתפשר על צניעות, האופנה מותאמת במיוחד לכל אישה שרוצה להתלבש בסטייל ולהרגיש שהבגד תפור במיוחד בשבילה, כי אצלנו כל בגד הוא יצירה.

מימשת כבר קופון אחד

ההטבה מוגבלת לקופון אחד לכל לקוחה

בקשת, קבלת

הקופון נשלח אליך ברגע זה למייל
חנוכה שמח!
מחכים לך בחנות

דף נחיתה קופון

הקופון לחברות מועדון בלבד

הינך מועברת להתחברות או להרשמה לאחר מכן תוכלי לחזור ולבחור את ההטבה